
Umereno konzumiranje crnog vina, tačnije Cabernet Sauvignona, smanjuje rizik od Alzheimera.
Studija je provedena s laboratorijskim miševima koji su tokom 7 meseci dobivali razređeno vino što je znatno popravilo njihovu neuropatologiju te poboljšalo pamćenje.
Ova studija je podrška epidemiološkim studijama koje pokazuju povoljan uticaj umerenog konzumiranja vina na učestalost demencije, ali je prva gde je vino upravo Cabernet Sauvignon!
Recent Comments