Kafa smanjuje grudi


Konzumiranje većih količina kafe utiče na smanjenje obima grudi, pokazali su rezultati jednog švedskog istraživanja.

Procitaj

Istraživanje, čiji su rezultati objavljeni u "Britanskom časopisu o raku", sprovedeno na 270 žena je, međutim, pokazalo da do smanjenja grudi usled konzumiranja kafe dolazi samo kod žena s mutacijom gena CYP1A2.

Kod tih žena dovoljne su tri šoljice kafe dnevno da se grudi smanje, istakla je naučnica Helena Jernstrom s univerziteta u švedskom gradu Lundu, koja je sprovela istraživanje, ali i utešila pripadnice "lepšeg pola" koje vole da kafenišu da im se poprsje neće smanjiti preko noći, niti potpuno nestati.

Opasnost je, međutim, veća kod žena srednje telesne težine s većim grudima i većim brojem mlečnih žlezda.

No feedback yet
Leave a comment

Your email address will not be revealed on this site.

Your URL will be displayed.
PoorExcellent
(Line breaks become <br />)
(Name, email & website)
(Allow users to contact you through a message form (your email will not be revealed.)