Vino za bolji seksualni život žena

Crno vino i sexžene koje redovno piju crveno vino imaju bolji seksualni život, tvrdi istraživanje italijanskih naučnika. Studija sprovedena među ženama u Toskani otkrila je da jedna ili dve čaše vina dnevno mogu doprineti znatno boljem i uzbudljivijem životu u spavaćoj sobi.
Istraživači su ispitali 800 žena starosti između 18 i 50 godina o njihovom seksualnom zadovoljstvu.

Procitaj

Služeći se „indeksom seksualne funkcije“ – koji koriste lekari prilikom procene ženskog seksualnog zdravlja, otkrili su da žene koje piju vino imaju znatno bolje rezultate od onih koje su izbegavale alkohol.

Krajnji rezultat određivan je na osnovu nekoliko faktora poput seksualnog uzbuđenja, orgazma, zadovoljstva i bola.

žene koje su pile dve čaše vina dnevno ostvarile su prosečan rezultat od 27. 3 poena u poređenju sa 25.9 poena onih koje su pile jednu čašu dnevno dok su žene koje ne konzumiraju alkohol imale 24.4 poena.

„Veza između vina i ženske seksualnosti poznata je još iz vremena antičke Grčke, a ovo istraživanje je to i potvrdilo“, izjavio je vođa istraživanja dr Nikola Mondaini.

No feedback yet
Leave a comment

Your email address will not be revealed on this site.

Your URL will be displayed.
PoorExcellent
(Line breaks become <br />)
(Name, email & website)
(Allow users to contact you through a message form (your email will not be revealed.)