Mojepravo.net   Pravni adresar   Dešavanja   Pravna literatura   E-kolumne   Studentski blog   Moj fakultet ZABAVA|    * Humor   * Igrice   * Telo i um  

Sva vremena su u UTC [ DST ]

Pravila foruma


Jedna od osnovnih ideja ovoga porta je podizanje pravne kulture, a ona podrazumeva visoku svest građana da se za pravna pitanja angažuju profesionalci koji su za to i kvalifikovani i koji su odgovorni za svoj rad.

Stoga je i smisao ovog foruma da dobijete samo osnovne informacije o vašim pravnim problemima, a nikako da one zamene angažovanje stručnih lica u rešavanju tih problema.

Odgovori koji dobijate na ovom forumu ni u kom slučaju ne mogu nadomestiti angažovanje advokata, niti autori odgovora i urednik foruma snose odgovornost za posledice Vašeg rukovađenja ovde iznetim stavovima.

Pokušaćemo da Vam pomognemo našim viđenjima Vašeg problema, ali najdobronamerniji savet koji Vam možemo dati jeste da u daljim fazama obavezno angažujete advokata ili se obratite službi Pravne pomoći.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Pronađi:
Autoru Poruka
 Tema posta: SBB: naplata usluge koje ne koristim
PostPoslato: Utorak,30.10.2018. 21:35:33 
Pismeni član
OffLine
Profil
Pošalji privatnu poruku

Pridružio se: Petak,30.1.2015. 12:41:58
Postovi: 3
Zanima me šta u Ugovoru sa SBB-om o korišćenju D3i usluge znači "otkazni rok" i šta se smatra "danom stupanja otkaza".
Opšti uslovi Ugovora koji sam potpisao sa SBB-om, o raskidu ugovora kaže sledeće:

Citiraj:
Član 45.
Pretplatnik može jednostrano raskinuti Ugovor, pismenim putem bez obrazloženja,
sa otkaznim rokom od 30 (trideset) dana, pod uslovom da do dana stupanja
otkaza na snagu izmiri sva svoja dospela dugovanja prema SBB-u.
SBB može jednostrano raskinuti Ugovor, bez obrazloženja, sa otkaznim rokom
od 30 (trideset) dana, kao i u ostalim specifičnim slučajevima definisanim Pretplatničkim ugovorom i ovim Opštim uslovima.


Ugovorna obaveza sa SBB-om istekla je odavno i dana 24.10.2018. godine sam im preporučeno poslao zahtev za raskid ugovora i u istoj pošiljci poslao komletnu opremu koju sam imao na zaduženju. Vraćanjem opreme prestao sam da koristim njihove usluge. Drugim rečima, sve i da sam hteo, od tog dana njihove usluge nisam mogao koristiti.

Po meni, dan stupanja otkaza je dan kada su od mene primili opremu, a to je 25.10.2018. godine i podrazumeva se da ću do tog dana izmirirti sve svoje obaveze prema SBB-u.

Međutim, SBB mi traži da platim njihove usluge do 24.11.2018. godine, pozivajući se upravo na taj famozni otkazni rok. Opet po meni, otkazni rok znači da u narednih 30 dana od dana kad podnesem zahtev mogu i dalje da koristim njihove usluge, ali nigde ne piše DA MORAM da ih koristim. U slučaju da ih koristim za vreme otkaznog roka, logično je i da platim tu uslugu.

Ali gde je logika da moram da platim uslugu koja mi se ne isporučuje, pa samim tim je i ne koristim.

Pitanje: Da li da platim SBB-u nekorišćenje usluge od 25.10. do 24.11.2018. godine?

Hvala!


Vrh
   
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  



Powered by phpBB © phpBB Group
Mojepravo.net 2010